marți, 23 martie 2010

Delir

iubesc acum când
stau singur – pat cam
larg până şi picioarele mele
lungi şi reci acum când ştiu că şi tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
vrei să mă vrei pe mine cu mâinile în aer

şi muzică din spania între
degetele de la mâini dulceaţă
vişine pe la gura

larg
deschisă buze uscate
trezite dintr-un somn
apăsat de câinii
care latră hau hauhauhauhauhauhauhau
afară

e primăvara după care mi te-ai plâns
mereu iarna asta când eu eram lumină
pentru tine
când dragostea dura până când deschideam.
geamul
fericirii nu exista decât în camera noastră
de la etajul unui bloc fără număr.
cu stradă

pe stradă nu s-a întins nimeni pe
canalul din mijloc nu are capac
dar pomii înfloresc:
miros de oameni
care nu se spală
nici în fluviul nostru
nici în pârâul lor doar

te

4 comentarii:

  1. Mult ingerul meu l-am tinut cu sila,
    si-n bratele mele obosise tare,
    el se facu mic iar eu m-am facut mare,
    si deodata eu am fost mila
    si el doar o ruga tremuratoare.
    Atunci cerurile lui inapoi i le-am dat,
    el imi lasa ce-i preajma, din preajma disparand,
    el invata plutirea, eu viata-am invatat
    si ne recunoscuram din nou, incet si bland..

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!