luni, 15 martie 2010

După maci

O să pictez, fără pic de talent, pe un perete, maci, cum avea bunica mai demult în grădină, mov. Şi o să îi fac mari, cu cozi groase, verzi că e primăvară şi o să îţi placă. Şi după maci o să îmi schimb numele, o să îmi schimb tricoul, şosetele şi părul din cap, oglinda din baie, banii din buzunar şi muzica din Ipod. O să îmi schimb uşor fiecare faţă de pernă, fiecare gând sau vis şi o să recunosc, în sfârşit, că mi-e frică de linişte. Mi-e frică să aud cum creşte lumea pe lângă mine, cum lucrurile nu se văd, dar se mişcă, cum fetele îşi schimbă dresurile aşezate pe trotuare goale şi cum ceasurile bat în forme noi. Mi-e frică să ratez vreo bucată de piele albă, neatinsă de soare, praf, apă şi parfum.

După maci o să îmi întind şi mâinile şi picioarele, o să deschid gura mare şi o să fac zgomot, o să îţi arăt borduri rupte, geamuri sparte şi actori proşti, vieţi ratate şi zâmbete reale. O să ne plimbăm din nou în teneşi, transpiraţi pe spatele maşinilor colorate conduse de şoferi cu ochelari cu rame groase, negre şi lucioase.

5 comentarii:

  1. Stii, macii sunt de fapt ai mei si vor fi albastri:) In rest ai scris frumos aici si i-ai descris perfect... ca feeling.

    RăspundețiȘtergere
  2. one thing, portocalule, tu o sa pictezi cu talent! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place macii pentru ca au un simt al libertatii deosebit. Cum simt ca nu mai sunt 'ai tutror' ci al unuia, isi pierd petalele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubesc macii.Am vazut de departe campuri cu maci dar vreau sa alerg intr-un camp de maci si sa-mi gasesc fericirea acolo!Fericirea mea e un ingeras de copil care numai in campul de maci poate fi.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!