sâmbătă, 27 martie 2010

Leapsă

Draga de ILANA mi-a pasat o leapşă. Ma conformez:

Primul cuvânt pe care l-am rostit: cred ca am fost un bebeluş normal, deci probabil "mama".

În prima zi de școală generală: am fost foarte fericit.

Prima fomație care mi-a plăcut la nebunie: cred ca "la bouche". :)

Primul CD cumpărat:
n-am idee.

În prima zi de liceu:
credeam ca sunt foarte cool. Nu prea eram.

Primele cuvinte pe care mi le-au adresat prietenii mei: cred că "bună", "salut"...

Prima zi de facultate: a fost călduroasă. Eram cam speriat.

Prima restanță:
nu am trăit încă prima restanţă. Mai e timp, nu? :)

Prima zi la locul de muncă:
mmmm, am fost emotionat şi acolo. Sunt un emoţionat.

Prima dată când am postat pe blog:
în primul an de facultate, mi se părea cool să ai blog. Îmi păstrez opinia şi în ziua de azi. :))

Leapşa merge la toată lumea!

2 comentarii:

Exprima-te!