marți, 27 aprilie 2010

După alţii

Totul arată altfel acum când zilele au schimbat în mine ce simţeam mai mult. Am învăţat să vorbesc, să spun, dar nu să şi aud. Am articulat prin ultima apăsare a clanţei care dă drumul lumii tale, cuvintele care mă bântuie noapte. Îmi desenează din nou din nou din nou imagini cu tine în bluze albastre, tricouri largi, paturi mici şi tablouri cu rame groase, nu mă lasă să văd lumina de pe case şi îmi stau în faţă, vor să îmi scoată ochii şi să îmi oprească dimineţile. Nu ştiu să reacţionez pentru că mă doare mereu burta când ştiu că ochii tăi nu mai caută mâna mea şi îi caută pe alţii. Alţi ochi, alte mâini, alte picioare, altă voce, altul, în locul în care eu credeam că o să îmi petrec ani.

Mă uit cum apune soarele, cum apun oamenii, câinii de pe stradă, încerc să îmi petrec vraja prin paturi străine, în inimi curate, sincere, care aşteaptă de la mine ce am încercat să îţi ofer doar ţie. Ajung acasă şi în cada fără apă mă uit la faianţă, nu văd albastru, nu văd răspunsuri, văd un pic din mirosul pielii tale. Şi te văd iar pe tine cum te uiţi după alţii şi iar mă doare burta, mă doare mintea şi sun numere de telefon ca să nu mai văd nimic.

Mă judeci, te judec, te înjur, îmi bag, nu-mi scot, mai râd, te uit într-o umbrelă neagră şi scriu aici ca să nu te sun, ca să nu te frec, ca să nu mă supăr şi să îmi păstrez orgoliul intact. Citeşte şi tu cu voce tare şi lasă vrăjeala cu timpul şi cu nefericirile tale trecute, hai să facem ceva cu prezentul. Acum dacă se poate. Mor când văd că te uiţi după alţii.


(eutrebueisăteaşteptsănumaitrăieştiîntrecut?)

10 comentarii:

  1. cat de sincer si frumos ...
    ea vede lucrurile pe care le scrii despre ea, despre voi, cum iti pui inima pe tava, si tot mai sta pe ganduri???

    RăspundețiȘtergere
  2. @miss G da, e o proasta, iti spun

    RăspundețiȘtergere
  3. Miss G,
    poate ca Ionut scrie frumos fara a avea problemele alea amoroase. el scrie frumos si atat. nu trebuie sa fie o legatura intre randurile astea si starea lui de spirit. sunt doi Ionuti: unul care scrie si altul care traieste.cred:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionut chiar scrie ce traieste! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. bravo lui:) imi iarta presupunerile atunci

    RăspundețiȘtergere
  6. n-aveam niciun dubiu că doar le povesteşte fără să le fi trăit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. tu esti ca ala, stii tu, marele ala de i zice ca i mare autor, care atunci cand era pustan putea sa si aminteasca orice, indiferent daca se intamplase sau nu...

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!