miercuri, 19 mai 2010

Alaltăieri

Am furat multe creioane azi şi ştiu că vrei să stai în pat. S-a făcut lumină afară, azi mai devreme ca alaltăieri şi cu greu mi-am indus starea de zi în ochii care erau în noapte. Mi-ai salvat viaţa din nou, în soare, după nori în partea cealaltă a Pământului, azi noapte când am ales să dorm la perete. Cu inima pe perna proastă, cu inima pe perna bună, cu mintea fracturată şi cu picioarele în iarba lungă, parfumată şi pictată. Nimic nu poate şterge dâra de stele pe care o las prin pieţe lucrate de femei cu batic pe cap şi rochii scurte pe corpuri strâmte. Viaţa mi se întâmplă sub cearcăne în fiecare dimineaţă când intru în baie şi te las sub privirile străine de pe pereţii pe care i-am murdărit împreună. Oglinzile nu se mai sparg aşa de uşor, gresia nu mai e udă, şostele nu mai sunt rupte, aşa că stai un pic jos în faţa mea înainte să pleci. Lasă-mă să îţi spun ziua înainte să o vezi, cu mâna între picioare, să o simţi în mine şi eu să mă simt în tine.

Am furat şi pliculeţe de ceai, cred că de mentă, să punem lămâie în apă, să o fierbem şi să o bem. Să o bem prin poze din pahare rotunde din sticlă verde cu mănuşi şi tricouri şi rame negre la ferestre deschise. Mi-ai salvat viaţa din bălţile mici şi mi-ai arătat cum se aburesc geamurile dacă sufli pe ele. Am ştiut mereu că tu eşti.

4 comentarii:

  1. Ca de obicei...superb felul in care transpui sentimente in cuvinte si in jocuri de cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oglinzile se sparg, dar rămâne în fiecare ciob ecoul bătăilor inimii.

    RăspundețiȘtergere
  3. 'it's funny how the night can make you blind', era un vers intr-o melodie. uneori vederea nu-ti revine cand se lumineaza

    RăspundețiȘtergere
  4. și mai era o melodie:
    not all who love are blind,
    some of us are just too kind.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!