luni, 14 iunie 2010

Decât

Mi se închid ochii numai când obosesc să aştept autobuze în staţii pline de câini, praf şi melci. Sunt momentele mele de linişte goală, când văd pe jumătate cum treci prin faţa mea şi te uiţi scurt la pata de piersică de pe tricoul meu. Pretind că nu simt şi îmi apăs casca de la Ipod în ureche şi mai tare, mare şi puternic. Mi-e cald de la toată muzica şi caut să descopăr alte ritmuri, răcoroase, care miros frumos şi nu transpiră. Nu cred în starea de leşin, cred doar în pielea arsă roşu de soare de pe o plajă, pe o rafie, într-o sâmbătă cu multe alge. Ne-a fost frig separat, dezbrăcat, lângă oameni care se uitau între picioarele altora fără ruşine. Erau liberi într-o mizerie aranjată şi fumau din inerţie, relaxând săptămâni bolnave. Ne petrecem în birouri zile şi visăm la weekenduri, la gol, la piele multă şi la iubire crudă, tranşantă, albă sau neagră. Adormim unde ni se oferă moale, mă trezesc speriat de vis urât, îmi pun şosetele în picioare şi fugim spre locuri pe care le numim cuiburi, case şi masă. E evident când nu ţi-e bine şi îţi scapă cărţile, genţile şi pufarinele din mână. Mergi pe stradă cu o gaură în picior, prin care intră şi ies valuri de gemete, de mâini şi de migrene bruşte. Cauţi pansament, de dimineaţa până seara în faţa blocului, printre scaune şi femei groase. Se face târziu şi te ia somnul, uiţi de gaură, uiţi de tine şi pleci câteva ore acolo. Acolo unde îţi eşti suficient şi nu ai nevoie de nimeni. Câteva ore. Decât.

5 comentarii:

  1. Am inceput sa am cosmaruri de ceva vreme incoace. Cred ca lumea reala mi-a invadat-o nepermis de mult pe cea a viselor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bianca: eu? eu sunt cel mai optimist! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. uite domne, esti si capricorn pe deasupra :) tb sa fiu mai atent la tine de acum incolo :P

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!