vineri, 2 iulie 2010

Caşcaval pane

Dragă S.,

Viaţa în cameră e urâtă. Nu mi-am mai strâns şosetele de pe jos de cel puţin o jumătate de zi. Stai liniştită, sunt curate, miros a balsam, dar nu le mai găsesc pereche. Sunt aruncate lângă pat şi, din când în când, intră pe uşă o pisică şi lasă păr pe ele. Şosetele cu păr de pisică pe ele nu mai pot fi purtate. Niciodată nu am trăit o nesiguranţă mai mare. Nu mai ştiu pe ce parte să mă trezesc dimineaţă şi nu mai ştiu cu cine să mă culc seara. Te-am visat din nou, te lua apa în valuri multe. Ţi-am spus de trei ori că bananele au gust mai bun dacă le tai în bucăţi. Nu îmi explic de ce. Nici tu nu îţi explici de ce. Ar trebui să întrebăm pe cineva care îşi explică. Să îl căutăm pe stradă. Sigur se află acolo. Pe stradă găseşti şerveţele, brânză cu roşii şi oameni care îşi explică. Te lua apa în valuri şi te ducea ca pe o frunză din aia mare cum strângeam toamna când eram mici. Aştept nişte explicaţii. Aştept să mă salveze cineva în toate modurile în care poate fi salvată o persoană. Eu sunt om şi nu las păr. Spăl după mine deci merit mai mult.

Dragă S, viaţa nu mai este albă, viaţa se numără în muşcături de cascaval pane.

8 comentarii:

  1. Draga Ionut,
    Cred ca ai starnit oarece dileme cu textul asta...poate ca, in taina, fiecare persoana "S." isi doreste sa ii fie adresat ei...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ff. interesanta scrierea!
    Desi fiecare intelege ceea ce doreste...:)
    la fel e si cu acel "hmmm...":) pofteste imaginatia spre a conlucra cu dorinta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrebarea e daca S si-a dat seama ca e speciala?

    RăspundețiȘtergere
  4. am luat-o alandala cu cititul. intr-un fel e bine ca am de recuperat un singur an, o sa o iau de la inceput.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!