luni, 13 septembrie 2010

Praf

Mă simt foarte singur zilele astea. Nu ştiu de ce, dar oamenii din metrou îmi citesc gândurile în fiecare dimineaţă la ora 9:40. Râd de mine şi tot ce pot să fac e să mă uit în geamul pe care se văd scrisurile unui oraş subteran călcat de prea puţine ori în picioare. Mi-am scris şi eu pe foi albe cuvinte frumoase, le-am lipit pe pereţi, mă uit la ele, dar nu înţeleg nimic. Stau şi fumez lângă o veioză care mă arde, încerc să găsesc soluţii, să văd răspunsuri în ferestrele de vis-a-vis, dar nu mi se arată nimic. M-am obişnuit să mă uit la unghii când nu mai ştiu să vorbesc. Sunt foarte singur zilele astea, aş avea şi eu nevoie de o poveste care să mă salveze. Am stat la coadă să cumpăr apă azi şi am văzut la televizor că la iarnă o să îmi fie frig. Am senzaţia că mâine e Crăciunul şi eu mă simt ca un orfan care nu are unde să îşi petreacă o noapte din an. Încă sper că ce e mai bun o să urmeze. Uneori trecutul meu e un pansament cu rivanol. Mă dezinfecteză. Ţi-aş spune să rămâi lângă mine toată viaţa, dar sigur m-aş răzgândi. E foarte mult praf în Bucureşti. Foarte mult. Se vede pe parchet de fiecare dată. Mi-e greu să mă dau jos din pat în praful ăsta mult.

Sunt singur şi aş avea şi eu nevoie de un regizor un pic mai optimist. Măcar câteva zile.

6 comentarii:

  1. Ai spus tu la un moment dat, undeva pe blog, ca ai grija sa iti faci singur fiecare zi mai frumoasa, ca nu conteaza daca altora li se pare totul urat, tu stii sa vezi si partile bune. Si sunt sigura ca tu nu ai stari de bine si rau din simplul motiv ca stii foarte bine ce vrei, ce ai vrut, ce ai primit si ce o sa vrei mai departe. Pe scurt, stii exact de ce esti suparat cand esti suparat si de ce esti fericit cand esti fericit. Iar asta e un lucru bun, aminteste-ti zilele acestea cum esti cu adevarat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. as chinui si as incerca sa sterg eu praful...asta dupa ce l-as spala pe-al meu..

    RăspundețiȘtergere
  3. tu ionut...tu spui ca esti singur? iar noi ceilalti care te citim tot intr-o singuratate cu gandul de-a face ca totul sa fie mai usor ,cu noi cu ai decis sa ramana dupa acest post ? offf...te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fim un pic toti singuri, cred ca o sa ne prinda bine mai tarziu, eu tot singur sunt, singur singur singur.

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place cum scrii.chiar te admir! bravo!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!