duminică, 17 octombrie 2010

Dacă

Eu dorm pe o pernă mare şi cred că oamenii cărora nu le place să doarmă pe o pernă mare se privează de o plăcere. Dacă aş fi iubitul tău, aş cumpăra o carte de bucate cu pagini mari şi colorate, m-aş trezi dimineaţa devreme şi aş prepara în fiecare zi altceva. M-aş gândi numai la tine, m-aş uita numai la tine şi ţi-aş iubi pisica. Te-aş arăta la toată lumea, mândru, şi m-aş strădui să nu existe noapte în care să nu mă visezi. Ţi-aş spune fricile, speranţele, tăcerile, toate ale mele, ţi le-aş spune ţie şi tu mi le-ai păstra undeva. Aş transpira cu tine cât să ne audă tot oraşul şi mi-aş şterge contul de Facebook.

Dacă aş fi iubitul tău aş fi gelos. Aş suferi, în linişte, dacă altcineva s-ar băga în povestea noastră lungă. Aş sta acasă şi m-aş gândi că tu te plimbi nopţi prin ploaie cu altul. Mi s-ar rupe realitatea în două, ar ninge mereu şi aş zgâria pereţi, clădiri şi grădini. Şosetele mele ar fi mereu ude şi în casă frig. L-aş căuta şi m-aş uita la el săptămâni la rând. I-aş scrie fiecare parte între foi albastre.

Fericirea mea lângă tine a fost pe o scară rulantă care a durat 4 secunde. Acolo s-a consumat şi eu nu sunt iubitul tău. Eu nu sunt iubitul tău. Eu nu sunt.

Am terminat.

3 comentarii:

  1. ionut, cu scuzele mele sincere, iti spun, tot sincer, ca pe cat de mult imi place sa te citesc (si te citesc), pe atat de fraier esti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca un fel de continuare la tu nu esti, eu cred ca tu esti un creative writer destul de inspirat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parfum, fraier, stiu. :)
    Oana, sunt cuvinte mari mari. multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!