miercuri, 20 octombrie 2010

Puncte de sprijin

Cândva, în timpul ăsta, am făcut şi noi schimb de salivă. Nu mai ştiu dacă aveai gust de pastă de dinţi sau de vodkă, pentru că a trecut mult ceai prin gura mea, de atunci. În nopţile trecute, în scara blocului, mirosea ca la tine acasă. Apa de la robinet are foarte mult clor in ea şi cred că nu e bine să o bei. Nu e nimic profund în ce îţi spun, nimic ascuns, sunt toate faptele care mă fac să ocolesc fiecare frunză udă, plină de noroi, de pe stradă. A început să îmi placă foarte tare mierea şi caut, ca noi toţi, puncte de sprijin. M-au ros papucii şi încă sper că o să se mai lase. Sfârşiturile trebuie să fie imprevizibile, deloc plictisitoare, cu unghii în carne şi vorbe pline de însemnătate. Un "du-te-n pula mea" bine spus face cât trei "te iubesc" la un loc. Mai ies din când în când afară fără chiloţi pe mine şi mi-ar plăcea ca oamenii să ştie asta şi să iasă şi ei din când în când fără chiloţi afară şi să îmi spună. Sunt atâtea inimi care bat în oraşul ăsta, dar prea puţine se marchează una pe alta. Ar trebui să plec, într-un capăt de munte şi să îmi pun difuzoare.

12 comentarii:

  1. Imi place ca de fiecare data esti suparat de ceva real, in cazul asta, Bucuresti. Exprimarea furiei este cel mai bun medicament pentru minte. Ca sa nu mai zic de suflet. Keep feeling anger and keep writing. I assume that this anger make you such a good writer.

    RăspundețiȘtergere
  2. la scriitura!


    doar atat cunosc :) in rest, intuiesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. esti furios? da de ce? si de care ceai?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu's musai furios, sunt asa, revoltat. :)
    ceai verde, ceai negru, ceai colorat.

    RăspundețiȘtergere
  5. vezi ca blogul tau transmite stari. asa ca momentan ma simt o revoltata. cred ca o sa-mi fierb un ceai. alb. zi-mi daca vrei...

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place cum in ultima vreme te tot zaresc intamplator prin Bucuresti. E un sentiment placut, ca atunci cand m-am intalnit intamplator cu un scriitor, iar in geanta aveam una dintre cartile lui.

    RăspundețiȘtergere
  7. ah, asta e cea mai frumoasa apreciere, multumesc. :)
    data viitoare sa ma tragi de maneca, te rog. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. s-ar pierde cumva farmecul acestor scurte intalniri, iar eu n-as mai avea cui sa soptesc ca te-am zarit. :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!