luni, 11 octombrie 2010

Universule?

(Universule mare, ce faci zilele astea? Pe unde umbli, la cine umbli, la ce te gândesti, cum te mişti, de ce schimbi în altă parte şi mă laşi pe mine să vorbesc tot ce tu ar trebui să aranjezi? Mai bagă mâna şi pe la mine prin pantaloni, mai dă la o parte şi îneacă-mă pentru câteva momente, împiedică-mă, fă dracului ceva cu mine, că în ritmul ăsta o să mă lovească furtuni întregi.)

Viaţa asta este minunată, nu? Cu toate valurile astea de pasiune, cu toate frigiderele ei, cu toate felinarele stinse, cu toate cuvintele din care poţi să alegi, cu toate culorile pe care le îmbracă fetele şi băieţii, cu toate minunile tehnologice care apar zilnic, cu toţi bătrânii plini de înţelepciune, cu toate paharele pline, cu muzica asta inspirată, cu domestos care omoară toţi microbii cunoscuţi şi cu calorifere reci.

E minunat, vă spun, minunat.

3 comentarii:

  1. Ionut, pune-ti link catre facebook sa pot sa dau Like!

    RăspundețiȘtergere
  2. zici? si minunatul asta ti-a zis cand se schimba? ca mi s-a cam urat de-atata prea-frumos-confortabil minunat. sa vina celalalt...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Irina, astazi m-am decis sa nu mai activez pe FB prea des, ca deja imi controleaza viata. :)
    @Parfum, sa nu plece, sa ramana, minunatul e minunat. :D

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!