marți, 30 noiembrie 2010

Răceală

Mi-am pus o mână pe cap, mi-am închis ochii şi am gustat prăjitura. Mirosea a vopsea şi toată lumea asta e nimic dacă nu ştii să baţi un cui în perete, dacă nu poţi să alegi între un pahar de vodka şi unul de ceai, dacă nu strigi oamenii tare pe nume când ştiu să te ducă unde vrea oricine să ajungă. Primăvara şi virgulele nu trebuie reglementate. Ele trebuie să fie când vrei, dar mai ales când vreau eu. Astăzi am aflat că undeva, într-un cămin, două fete, studente, îşi puneau ceasul să sune în fiecare noapte la 3, se trezeau, se bucurau că mai au multe ore de dormit până dimineaţă şi adormeau la loc. La loc, acolo, în perne, unde, fetele astea două, studente, îşi aduceau singure, fericire.

Eu am leşinat o singură dată, când eram mai mic, în timp ce făceam pipi şi aveam febră foarte mare. Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este că m-am uitat în sus la becul din baie. M-am speriat aproape, astăzi, când de pe un geam, am văzut luna de pe tot cerul. Era galbenă-neon, ca becul din baia aia.

Tot ce pot să îţi dau zilele astea e o răceală, şi aia imaginată.

4 comentarii:

  1. nu-i nimic, nu-i nimic, nu-i nimic, o să răceşti şi ce bine o să fie atunci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Insanatosire grabnica! (chiar daca tot imaginara:P)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere
  4. offff.....ionut ,doua saptamani nu am mai avut net si ma gandeam cateodata oare ce ai mai scris si imi era dor sa-mi petrec nptile citind ce ai mai scris si incercand sa simt o alta sensibilitate departe de aici ,departe de clujul in care eu m-am instalat..,oricum cred ca e aceeasi bucurie ca cea a fetelor,aparent dificil de inteles si oarecum nenormala,nesanatoasa,dar..atat de necesara .Mi-a fost dor ,Ionut.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!