joi, 6 ianuarie 2011

Pungi

E un sertar în toată bucătăria asta în care împăturim şi îndesăm toate pungile pe care o să le folosim când o să plecăm în altă casă. S-au strâns multe, nu mai putem să închidem cu totul sertarul şi se văd bucăţi din ele. Unele sunt ordinare, albe, din plastic prost, altele sunt din hârtie reciclabilă, cu scriusri frumoase, branduite, iar majoritatea nici nu mai ştim cum arată. De multe ori am împins şi cu pumnul în ele. Sertarul e mic, dar aş putea să împachetez în ele o veioza, două rânduri de aşternuturi, câteva perechi de panataloni, multe şosete, o plapumă şi două perne, una primită, câteva cărţi, poze cu ramă, o inimă ruptă de trei ori, un şoricel, magneţi de frigider, un album de colecţie şi pe voi, toţi cei care mă iartă şi îmi trimit câteodată sms-uri pline de adevăr. Mi-aş lăsa secretele aici, mari, pe gresie, fără plastic în jurul lor, să mi se piardă cumva. Oftez seara, câteodată, pentru că ar mai încăpea cel puţin doi oameni lângă mine. Ţi-aş spune atât de multe lucruri, nici nu ştiu cum să le construiesc. Ţi-aş spune. Uite, atâtea ţi-aş spune:





































Şi după, aş face un ceai, aş fuma o ţigară şi ţi-aş mai spune.

6 comentarii:

  1. Ti-as spune 'La multi ani, Ionut!' intr-o punga de hartie si ti-as trimite-o sa o intepi cu un ac ca sa asculti mesajul. asta ca sa ramanem in domeniul pungilor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. unele lucruri pică fix la ţanc şi mie-mi era dor de un post de-al tău exact ca ăsta în care bucătăria ta iar capătă contururi reale, altfel de cât am putea noi, ceilalţi, să le descriem vreodată.
    mi-a plăcut tot, mi-a plăcut şi spaţiul acela umplut de necuvinte, ca o gresie mare, ca un hol invizibil pe care se prelungesc cuvintele din bucătărie (şi-o spun cu toată mahmureala unei dimineţi de duminică).

    RăspundețiȘtergere
  3. o inimă ruptă de trei ori...
    mama mă-sii de treabă!

    RăspundețiȘtergere
  4. decât* (hangover and stupidity spoke)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Iris: Multumesc! L-am primit!
    @Verde: ma bucur ca a picat la tanc! si eu am fost f mahmur duminica, deci inteleg. :)
    @dani: mama ma-sii, da! :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!