sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Viaţa în plastic

Îmi trece prin cameră o ţeavă şi prin viaţă o teamă. Să ajungi să simţi un minut e mult şi sunt singur că toţi ne dorim, în locurile în care ne terminăm cu totul, asta. Mi-am recitit scrisurile, o mai fac din când în când, e bine pentru mine şi îmi aduce în faţă scene petrecute prin apartamente, pe la petreceri, în maşini şi în noapte. Când mă spălam astăzi pe dinţi, mi-am adus aminte cum am stat într-o zi din anul trecut, cu soare, era toamnă, pe treptele de la Ateneu şi am aşteptat. Într-o noapte, să nu mai spui la nimeni, am spus lucruri, în faţa unui spital mare, lucruri pe care nu le-am mai spus şi nu ştiu când o să le mai spun. Prin vară dormeam pe un bulevard de unde am furat o caserolă cu capacul roşu. E tot ce mi-a rămas din ce credeam că o să dureze până în cealaltă vară.

Adevărul, fără ascunzişuri, bizar, este că mă simt atât de uşor acum când ar trebui să plâng prin băi. E totul senin chiar şi când tai ceapa, chiar şi când duc gunoiul sau cumpăr hârtie.

E greu, din ce în ce mai, dar începe să îmi placă starea asta. Viaţa în plastic e fantastică, tu eşti o Barbie, eu sunt un Ken, avem vodkă în pahare, muzică şi plajă, ce să ceri mai mult?

Şi de la cine?


.

3 comentarii:

  1. Buna,
    ai un blog care iti invaluie ochii si se prinde de ganduri, unul unic :). Daca esti interesat de un link exchange imi scrii pe schimbeschigabriela@gmail.com.
    Multam!
    Sa ai o zi minunata :)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de interes, dar dupa cum scrie si in dreapta sus, nu sunt interesat de schimb de link-uri. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite, ca directii, pentru ca ma intrebai: textul asta e perfect, atata doar ca ar trebui sa fie ceva mai lungut, aproximativ cat scrisoarea pentru Mos Craciun. :) Dar singura precizare pe care o fac e doar cea legata de lungimea textului, pentru ca nu sunt in masura sa dau indicatii privind continutul sau subiectul. Stiu ca ceea ce scrii atata vreme cat simti ca nu esti conditionat de observatii sau conditii inutile, va fi perfect.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!