vineri, 18 februarie 2011

Leapşă

Laura mi-a pasat această leapşă şi deşi cred ca am mai facut-o, o mai fac o dată. :)
Ea merge mai departe la Mihaela şi Zenobia, dacă vor. Şi la toţi prietenii mei de aici. Portocale pentru toată lumea!


SUNT
cel mai cuminte băiat din lume.
VREA să nu chelesc niciodată.
PĂSTREZ perechi de şosete chiar dacă sunt rupte.
MI-AȘ FI DORIT să fiu rockstar.
NU ÎMI PLACE că termin facultatea.
TEM de război, de cutremur şi de multe alte lucruri.
ÎMI PARE RĂU că nu am părul mai des.
ÎMI PLACE foarte mult să mănânc omletă cu brânză.
NU SUNT prea harnic.
DANSEZ foarte frumos.
CÂNT peste tot pentru că am o voce minunată.
NICIODATĂ nu aş lua mai mult de două Nurofen Forte pe zi.
RAR mă supăr pe oameni.
PLÂNG când nu mă vede nimeni.
SUNT CONFUZ de vreo 3 luni încoace.
AM NEVOIE de o ţigară, dar nu am mai fumat de vreo 10 zile şi mă abţin.
AR FI TREBUIT să mă cheme Oliver.
PUTEA să fiu un rockstar.

5 comentarii:

  1. Nu o sa intreb daca neluatul mai mult de doua nurofen pe zi se bazeaza pe o experienta negativa, Oliver.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Octavian: nu se bazeaza, dar asa am auzit eu, ca nu e bine.
    @Ralu: no no no, u rock!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca as fi scris eu, atunci cred ca aproape ar fi ca la tine

    SUNT cel mai cuminte băiat din lume.
    AȘ VREA să nu chelesc niciodată.
    PĂSTREZ perechi de şosete chiar dacă sunt rupte.
    MI-AȘ FI DORIT să fiu rockstar.
    NU ÎMI PLACE că termin facultatea.
    MĂ TEM de război
    ÎMI PARE RĂU m-am nascut in acest mileniu
    ÎMI PLACE sa risc
    NU SUNT prea harnic.
    DANSEZ foarte frumos.
    CÂNT cand nu ma aude nimeni)))
    NICIODATĂ nu mi-as incalca cuvintul
    RAR mă supăr pe oameni.
    PLÂNG când nu mă vede nimeni.
    SUNT CONFUZ de vreo 3 luni încoace (pentru ca m-am indragostit)
    AM NEVOIE de mai mult vointa
    AR FI TREBUIT să mă cheme Maxim
    AȘ PUTEA să fiu un rockstar.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vadim: intrebarea mea, cumva fireasca: de ce ar fi trebuit sa te cheme Maxim? :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!