marți, 1 martie 2011

Cum mă îmbrac eu în fiecare zi

Astăzi, nu îmi explic, am alergat prin galerii subterane diverse, umplute de oameni, după trenuri care ba mă duc, ba mă aduc, acasă, prin lume şi lumi. Din ce în ce mai des, în ultima perioadă, mi-e frică pentru portofelul meu şi tot ţin mâna pe el, să îl simt, să ştiu că el încă este acolo, în buzunar. Bani nu am, m-am obişnuit, dar am acolo tot ce mă certifică şi îmi explică existenţa fizică în această ţară şi poate în această Europă. Mâine, mi-am făcut deja planul, nu o să reuşesc să mă trezesc prea dimineaţă, dar o să mănânc cerealele foarte puţin sănătoase, cu ciocolată şi lapte şi iar o să stau să mă uit în punctul ăla, de deasupra uşii de la baie, punctul ăla de pe perete, când ies de la duş. O să mă îmbrac, cum am făcut toată săptămâna trecută, cu hainele pe care le am în dulap, dar nu le-am purtat de foarte multă vreme sau niciodată într-o anumită combinaţie. E un proiect personal cam dificil, dar îmi amintesc că la începutul lunii ianuarie, o fată, pe care eu o cunosc, a scris pe facebook că oamenii care se îmbracă frumos, cum alţii o fac doar duminica, în fiecare zi, chiar dacă e dimineaţă sau seara, sunt mai fericiţi. Nici nu ştiu dacă ea mai ţine minte că a pus chestia asta acolo, dar uite că eu am ţinut minte şi pe deasupra mai pun şi în aplicare. Nu ştiu cât îmi iese, dar după ce mă îmbrac o să ies pe uşa asta şi o să cobor toate scările. Sunt cam nebărbierit, dar o să mă duc pe străzi şi prin noroaie, doar pe bucăţile de asfalt uscate pentru că m-am hotărât să-mi mint un pic picioarele, să renunţ la ghete şi să reintru în teneşi. Mi se pare incredibil, şi spun la toată lumea, cum trece timpul ăsta pe lângă noi, aşa repede, ca în filmele care prezintă o viaţă de om în 120 de minute. E deja luna martie.





Poza e de la ei.



.

7 comentarii:

  1. Ce bine o să-ţi fie primăvara asta. Te şi văd! Eşti deja tot doar un zâmbet mai mereu. Mă întreb ce sentimente trezeşti în oamenii care te cunosc şi care te văd zi de zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mihaela: nu cred ca ravasesc pe nimeni cu prezenta mea. :)

    @Bianca: in unele zile imi iese, in unele zile nu imi iese... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. zici tu? atunci mă-ntreb doar cine din ecuaţiile din fiecare zi trăieşte-n stări de neînţelegere. poate eu nu fac diferenţa între cum scrii şi cum eşti, sau poate ei nu fac diferenţa între cum eşti şi cum scrii. dar nu pot să disociez omul de scris, aşa că o să cred că ei greşesc. sau poate chiar tu nu recunoşti în ei acele stări pe care le imaginam.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca mai tine minte acea domniţă ce a scris... au reusit hainele sa ti schimbe zilele sau nu? Zi mi pentru ca vreau sa incerc...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bubble: da, functioneaza, daca te simti frumos si lumea e cumva mai frumoasa. :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!