marți, 8 martie 2011

Schimbare

Mi se pare foarte amuzant şi poate cumva firesc cum lucruri pe care le am de la începutul facultăţii au început acum să se strice. Ieri mi s-a ars becul de la veioză, o veioză galbenă, bec pe care nu l-am schimbat niciodată şi veioză care mi-a luminat garsoniere şi camere. Aşa mi s-au rupt şi nişte chiloţi verzi astăzi, dragi mie, pe care îi mai purtam din când în când ca să îmi amintească de nişte nopţi din anul doi. Laptopul, prietenul, confidentul şi sprijinul meu de trei ani e deja senil. Nici nu mai arăt ca la început.

Eu nu ştiu, poate exagerez, dar nu îmi place deloc schimbarea asta.

2 comentarii:

  1. niste schimbari ce trebuie facute.o evolutie poate a ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. i don't know about the rest, dar e indicat, cred, sa-ti innoiesti garderoba de underwear once in a while :P

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!