miercuri, 25 mai 2011

Un băiat care arată ca mine

Dragă,

A trecut ceva timp, ştiu, dar luminile noastre, de pe toate blocurile pe care le vedem doar noaptea pe geam, s-au aprins acum, mai mult probabil decât s-ar aprinde în alte cercuri sau în alte orizonturi. Mi-ar fi plăcut foarte tare ca în fiecare dimineaţă când uit să îmi setez ceasurile, să îmi continui durerile suportabile din visele pe care le am, cu tine. Eşti acolo, bineînţeles, ştii asta, şi e exact ca în toate pozele pe care le postez pe tot internetul ăsta, pentru tine. Toate stelele, toate lunile, toate plimbările de unul singur, cu scopuri precise, cu pungile pline de banane, ardei şi iaurturi, toate, toate, toate le simt cu tine lângă mine. Şi mă agit, da, acum pe ultima bucată, să termin şi eu totul cu bine, să zâmbesc la aparate şi să-mi susţin lucrări. De aia mă mint şi îi mint şi le zic că nu prea am timp, dar eu stau în tot locul ăsta singur, în chiloţi, şi mă uit la tavan şi mă gândesc că pănă la urmă lucrurile o să curgă lin, spre înainte, aşa cum trebuie şi cum vrem noi. Sunt sigur, când mă bag în pat şi nu mi-e somn, că toate gândurile mele nu îşi au rostul chiar acum şi că viaţa arată destul de frumos dacă ne uităm din depărtare. E un tablou al unui pictor nu prea talentat, dar care, dragul de el, încearcă. Nu prea ţi-am spus, ştiu, e un regret de-al meu, dar uite că îţi spun acum, te iubesc cu tot ce poate să iubească un băiat care arată ca mine.

4 comentarii:

  1. dacă toţi oamenii din lume şi-ar scrie astfel de scrisori, Internetul ar căpăta brusc un alt sens în care cuvintele şi-ar găsi din nou rostul, iar noi am începe să simţim iarăşi de-adevăratelea. îmi pare cumva rău că fix la tine pe blog nu mă pricep la comentarii. să ştii numai că şi perioada asta prin care treci acum, e frumoasă. and try to do it effortless, mai ales că în jurul tău sunt mulţi oameni cărora nu le pasă de efortul tău. să investeşti timp şi energie acolo unde chiar merită. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Vreau sa iti propun sa facem schimb de linkuri, sa ne promovam reciproc. Eu te-am adaugat in lista mea de bloguri partenere. Vrei sa ma adaugi si tu? Eu sunt MonkeyMade - http://lahanulmaimutelor.blogspot.com/

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mihaela: o sa ma concentrez pe asta, da, o sa incerc.
    @Monkey: multumesc ca m-ai bagat in lista ta de bloguri, dar eu nu prea fac schimb de linkuri... sper sa nu te superi. :)
    @Anonim: ce bine!

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!