luni, 26 septembrie 2011

1993

Anul 1993 este pentru mine o necunoscută. E ca o poză cu o hârtie de calc deasupra și eu nu reușesc să îi găsesc conturul. M-am gândit la 1993 pentru că am citit ce a scris Octavian despre distanțele din viețile noastre, ale oamenilor. În seara asta cea mai mare distanță din viața mea este cea dintre Ionuț din anul 2011, care stă pe o canapea roșie, fumează, se bărbierește și are uneori zile stresante, de om mare, și Ionuț din 1993 care cel mai probabil nu stă pe o canapea roșie, nu fumează, nu se bărbierește și în niciun caz nu are zile stresante, de om mare. Nici nu știu dacă Ionuț, cel din 1993, doarme la ora asta sau face pipi. Am atât de puține informații despre acest Ionuț încât mi-e frică să nu îl întâlnesc pe vreo stradă și să nu îl recunosc. Ah Ionuț din 1993, așa de tare aș vrea să bem o cafea împreună.

Și până la urmă, tu mai știi ce făceai în 1993?

8 comentarii:

  1. Si daca stim, e ca si cum distanta e brusc mai mica? Intre 1993 si 2011, vreau sa spun. Uneori mi se pare ca da, dar de cele mai multe ori parca se adanceste si mai mult.

    XOXO

    O.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu uita de Mic dejun in Home Matasari. :) Dimineata sau seara, la party. Whenever you have the time.

    RăspundețiȘtergere
  3. aveam 4 ani, o lume frumoasa si multe vise :)

    RăspundețiȘtergere
  4. absolut . iubeam cu toata prostia si naivitatea acelor ani :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Aveam 7 ani si era primul meu an de scoala. Amintiri frumoase, cu oameni si mai frumosi :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Eram in clasa X in 1993.Cu vise multe,inteligenta nativa,fara griji,virgina,chiuleam de la orele de sport sa merg la ore de engleza la un alt prof.
    Acum lucrez in strainatate intr-un domeniu nou pt care nu am pregatire dar ma descurc,am un prieten pe care nu stiu daca il mai iubesc,mintea mea e limitata de o afectiune in urma unui divort urat,nu mai am vise dar mai am inca cartle,prietenele mele loiale,singurul punct comun cu 1993.
    Simt nostalgia trecutului groaznic de dureros.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mela, toti oamenii pe care ii cunosc si care au trecut la un moment dat printr-un divort au inceput sa traiasca mai bine si mai frumos dupa. :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!