duminică, 16 octombrie 2011

Fara nicio reducere

Draga, iti scriu din tren, de pe telefon, unde nu am diacriticele de care sunt asa de apropiat, dar sper sa ma ierti, pentru ca eu m-am iertat. Acceleratul, cu niste scaune galbene, destul de murdare, dar pe care un domn din fata mea le-a laudat la telefon ca fiind occidentale, trece prin atatea anotimpuri mici ca am renuntat sa le mai numar. Pe blocuri era zapada, pe camp imediat dupa nu mai era, iar pentru o bucata scurta de padure a iesit si soarele. Drama despre care am vrut sa iti vorbesc a inceput chiar de vineri, dar am fost prea ocupat cu somnul adanc. Mi-am cumparat si atunci si acum bilet de tren, intreg, fara nicio reducere. Acum ninge, pe la Predeal, de s-a oprit si trenul undeva la mijloc sa ne lase sa vedem ce tristi sunt toti copaceii inca verzi. Saracii.

Te pup oricum.

2 comentarii:

  1. being on the move is sometimes a solution, but not always a way out. good read, as always. matches the night.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu, si pe mine inca ma intristeaza biletele intregi... De la cele de cinema, pana la cele de RATB/Metrorex:)) Ba ma mai batea la un moment dat gandul unui masterat, doar de dragul de a recupera un sentiment studentesc...

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!