miercuri, 28 decembrie 2011

"Îl ştiu pe inimă"

Dragă Moş Crăciun,

E târziu, ştiu asta, alţi copii ţi-au scris de mult, am rămas doar eu, o să încerc să fiu scurt, poate nu mai ai răbdare, dar noi avem mereu nevoie de tine.

S-au schimbat (ştiu că asta aştepți să îți povestesc) lucrurile, un pic şi oamenii şi arhitectura, văd că şi vremea, chiar şi numele şi orele din zile, programul de somn şi ăla de nopți pierdute, dar am început uşor uşor să mă obişnuiesc. S-a terminat şi perioada aia de care m-am ținut cu dinții, aia care mi-a plăcut aşa tare şi a fost moale şi mică şi mare şi abruptă şi colorată şi albă sau neagră şi aglomerată şi singură si minunată. S-a terminat prin toamnă, era cald afară, cu un bal la care mi-am pus papion lucios şi cămaşă vişinie, la care am băut vodkă şi bere şi vin şi apă şi ceai şi am dansat cu toată lumea, am şi cântat la microfon şi am stat până dimineața când am văzut Bucureştiul într-o lumină nouă, puțin vulgară, dar a cărei amintire încă mă bucură.

Ţi-aş mai spune multe, dar ştiu că te grăbeşti, şi eu fac la fel, un singur lucru totuşi, vreau să stai liniştit pentru că aşa cum spun şi englezii, nu am uitat nimic din anul ăsta atât de tulburat, "îl ştiu pe inimă". Ţi-l povestesc când ne vedem data viitoare, mai liniştiţi, sper că foarte curând, pentru că noi avem mereu nevoie de tine.

Cu drag,

Ionuţ

P.S. ..doar ca să ştii... m-ar bucura tare o bicicletă la primăvară.


2 comentarii:

  1. cred că am ascultat nina zilli de cincizeci de mii de ori. zâmbesc mereu când te citesc. să ai o noapte frumoasă mâine şi un început de an plin de inspiraţie! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, nina zili o să îmi aducă mereu aminte de vara asta care a trecut. :) te pup şi te îmbrăţişez şi abia aştept să ne revedem.

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!