duminică, 25 martie 2012

Prin parcuri

S-au urcat astăzi pe mine toate gângănile, molcome și dispuse la compromisuri, din iarbă și din pământ, pe haine și pe piele, m-au gâdilat, le-am scuturat și am râs cu drag la ele, că sunt și ele tinere, în putere și primăvară, fericite și îmbucurătoare. Și-a mai revenit și orașul nostru, slavă domnului, că tare era posac, ți-am povestit, dar să nu ne mai amintim, să nu stricăm seri și case de oameni. Să vorbim despre lucruri bune, despre dimineți, că tare sunt promițătoare, despre 20 de grade și haine tot mai promiscue, rupte prin genunchi și coapse, despre teneși noi și curați ca niciodată, despre biciclete scumpe și râul curat din nou, nu ca-n alte părți, dar curat cât să te bucure o plimbare scurtă pe lângă el. Așteptăm totuși și copacii, să se veselească și ei, că parcă nici nu mai știm cum arată. Optimist.








5 comentarii:

  1. arătau foarte frumos copacii ieri la Mogoșoaia. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aici castanii au frunzele mari, de parca am aterizat in mijlocul unui alt anotimp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu afara, vreau si eu sa simt cum ma ating razele soarelui, sa vad zambete pe chipurile oamenilor, sa vad primavara...

    RăspundețiȘtergere
  4. Verde ursuz, tot mai bine cu frunze decat fara frunze. :)

    Bianca, păi și ce te oprește? :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!