joi, 11 aprilie 2013

La solitude

Dragă,

Dacă e ceva de ce nu mi-e frică, asta trebuie să fie singurătatea. Nu mă sperie deloc și cred că numai oamenilor lipsiți de imaginație le e frică de singurătate. Nimic nu e mai frumos, acest gol pe care știu să-l umplu cu atâtea lucruri, forme, toate ale mele, căci eu cred că sunt complet în mine și cu mine, nu trebuie să ies din mine ca să mă desăvârșesc în niciun fel. Aiurez desigur, dar nu mi-e frică, îți jur, ca-n fața vreunei zeități vechi, vechi, doar aparent neinteresată.

 

2 comentarii:

  1. mie îmi e, Ionuț! de singurătate îmi e frică și de zeități vechi îmi e frică...

    RăspundețiȘtergere
  2. să nu-ţi fie, dragă nathalie, căci şi singurătatea, şi zeităţile astea vechi sunt îngăduitoare cu noi. :)

    RăspundețiȘtergere

Exprima-te!